LOGOWANIE
E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła
polski German English

Regulamin

 
PRODUKTY JANIAK
SERWIS
Kategorie
Producenci
 
 
KOSZYK
Ilość: 0
Wartość: 0.00 PLN
Pokaż koszyk
Promocje
Nowości
 

REGULAMIN SKLEPU

 

Sklep - sklep internetowy działający pod adresem http://www.bassoon.pl
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
Termin realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy
Klient - osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie

 

I. CENY

 

1. Wszystkie ceny są cenami Brutto i zawierają 23% VAT. Ceny nie zawierają kosztów dostawy.

 

II. DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

 

1. Ze względu na stale zmieniające się zasoby magazynowe nie jesteśmy w stanie zapewnić Państwu ciągłej, 100% dostępności wszystkich artykułów.

2. Szczegółową dostępność poszczególnych artykułów i ich podtypów można sprawdzić kontaktując się ze Sklepem przez: email lub telefon.

 

III. ZAMÓWIENIA – PRZYJMOWANIE

  1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług m.in. za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie www.bassoon.pl

  2. Klientem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna.

  3. Zamówienia od Klientów przyjmowane są przez strony internetowe www.bassoon.pl 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę

  4. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem.

  5. W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać:

    • wyboru zamawianych towarów lub usług,

    • wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy

    • wyboru sposobu płatności.

  6. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu wysyłki zamówienia. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt ze Sklepem za pośrednictwem email lub telefonicznie.

 

IV. ZAMÓWIENIA – TERMIN REALIZACJI

 

1. NATYCHMIASTOWY - dużą część towarów posiadamy w ciągłej sprzedaży i znajdują się one w naszym Sklepie. Realizacja zamówień tych produktów następuje w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zamówienia (pobranie) lub przedpłaceniu zamówienia (przedpłata).

2. 7-14 DNI - w przypadku towarów znajdujących się w naszych magazynach, towarów w trakcie dostawy, czas realizacji wynosi do 14 dni. Klient zostanie poinformowany o czasie realizacji zamówienia

3. PONAD 14 DNI – w przypadku towarów sprowadzanych na zamówienie i gdy towar sprowadzany jest z zagranicy czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. Klient zostanie poinformowany o czasie realizacji zamówienia

 

V. ZAMÓWIENIA – WYSYŁKA

 

1. Wszystkie produkty przed wysyłką są sprawdzane pod względem jakościowym i są dostarczone w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach.

2. Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem aktualnie współpracującej Firmy spedycyjnej (Poczta Polska lub Kurier).

3. W uzasadnionych przypadkach troski o bezpieczeństwo wysyłanego towaru Sklep może zaproponować inny niż wybrany przez Klienta rodzaj przesyłki. Zamówienie takie jest realizowane po uzgodnieniu i zaakceptowaniu przez Klienta nowego rodzaju przesyłki wraz z jej kosztami.

 

VI. ZAMÓWIENIA - ODBIÓR

  1. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, odmówić przyjęcia przesyłki lub w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

  2. Również po odebraniu przesyłki Klient powinien sprawdzić jej zawartość pod kątem zgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem. W przypadku nieprawidłowości prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny lub email (całodobowo) z naszym Sklepem.

  3. Przy odbiorze osobistym - po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru, Klient osobiście odbiera zamówiony towar.

 

VII. KOSZT I CZAS DOSTAWY

 

1. Obowiązuje cennik Poczty Polskiej w/g wagi przesyłki oraz cen za dostarczenie przesyłki w/g cennika Poczty Polskiej.

 

VIII. UMOWA SPRZEDAŻY - REALIZACJA

 

1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą odbioru towaru przez Klienta.

2. Sklep w przypadkach niezależnych od Sprzedającego (np. gwałtowne zmiany kursów walut, wycofanie danego towaru z oferty producenta, zmiana cen producenta, zmiana parametrów produkcji towaru, zbyt długie terminy realizacji zamówienia u producenta) ma prawo odstąpić od sprzedaży o czym Klient zostanie natychmiast poinformowany. Wszelkie ewentualne przedpłaty wniesione przez Klienta zostaną mu natychmiast zwrócone na wskazane przez niego konto.

3. Przy zamówieniach typu: PRZEDPŁATA Klient wnosi przedpłatę na konto Sklepu w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dokonania zamówienia. Po tym terminie w przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie odrzucone.

4. Przy sprzedaży instrumentów lub artykułów nie będących w ciągłej sprzedaży w sklepie, dostępnych na zamówienie lub rezerwacji danego towaru dla Klienta zastrzegamy sobie prawo pobrania zaliczki w wysokości 30% ceny produktu.

5. Aby otrzymać fakturę VAT należy podać w końcowym oknie zamówienia adres i nazwę odbiorcy faktury oraz jego numer NIP. Faktury VAT wystawiamy w terminie 7 dni od daty sprzedaży.

IX . REKLAMACJE

  1. Towary objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora (dowód zakupu lub karta gwarancyjna wystawiona przez Sklep - w zależności od towaru).

  2. W celu złożenia reklamacji należy dostarczyć do Sklepu produkt (wraz z dowodem zakupu, kartą gwarancyjną) oraz załączyć informację o usterce.

  3. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary - do wyboru.

X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1.  Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

  2. Zwracane towary muszą być kompletne (zawierać wszystkie dostarczone akcesoria, instrukcje, dokumenty sprzedaży), nie mogą nosić śladów użytkowania (nie mogą być pozbawione zawieszek, metek). Towary, które ze względów higienicznych (utrzymanie sterylności) powinny być oryginalnie opakowane (np. stroiki, ustniki), muszą być zwrócone w nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia i niezniszczone pudełko gwarantujące sterylność produktu). Pozostałe towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

  3. Zwrotowi nie podlegają towary zamówione na specjalne życzenie Klienta lub według parametrów Klienta.

  4. Zwracany towar należy dostarczyć na adres: BASSOON REEDS JANIAK Sylwester Janiak ul. Tadeusza Kościuszki 4/3 22-400 ZAMOŚĆ

  5. Sklepowi należy przekazać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość wraz z numerem konta, na które zostanie zwrócona należność

  6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  7. Sklep dokonuje zwrotu należności za towar w terminie do 14 dni.

XI. DANE OSOBOWE

  1. Polityka prywatności - składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu
    oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy, a mianowicie sporządzenia faktury oraz przygotowania wysyłki.
    Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep.
    Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
    Przesłane przy zamówieniu dane są używane jedynie do wystawienia faktury, nie są przechowywane, ani przetwarzane przez naszą firmę.
    Zaraz po zamówieniu wystawiana jest faktura, a Państwa dane osobowe są usunięte ze sklepu oraz komputera.
    Nie przesyłamy reklam ani nie wysyłamy newsletterów.
    Informacje mailowe przesyłane są do nas na serwery operatora poczty INTERIA.PL i to on odpowiada za rejestrację zbiorów danych oraz ich ochronę. 

  2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

  3. Klienci Sklepu maja prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sklepem.

  2. Towary prezentowane na stronach www Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacja o towarach zamieszczona na stronach www nie oznacza, że towary są dostępne w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.

  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.

  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego

  5. Regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014




Bassoon Reeds Janiak Copyright © 2011 BASSOON REEDS JANIAK       Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia.
 
^
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności